کیسه پلی پروپیلن تولید شده در کارخانه ثمین

پلی پروپیلن یک جنس نرم است که برای اولین بار در سال 1954 ساخته شد. برای کالاهای مصرفی (مانند کیسه های قابل استفاده مجدد)  تا برای برخی موارد در خودرو و حتی مبلمان ، پلی پروپیلن یکی از 3 پلیمر برتر است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد! جای تعجب نیست که یکی از ارزانترین پلاستیک ها نیز هست ، به همین دلیل برای کیسه های قابل استفاده مجدد ، به تعداد زیادی استفاده می شود و کیسه پلی پروپیلن را از این نوع جنس تولید می کنند.

دو نوع اصلی از پلی پروپیلن در دسترس است: هموپلیمرها و کوپلیمرها ، اما اگر شما یک شیمی دان نیستید یا در تولید کیسه پلی پروپیلن شرکت ندارید ، احتمالاً برایتان مهم نیست.

آنچه در اینجا اهمیت دارد این است که ما از کیسه های قابل استفاده مجدد از دو نوع ماده پلی پروپیلن استفاده می کنیم: بافته شده و غیربافته. کیسه بافته شده از این الیاف پلیمری تشکیل شده است که عمود بر هم بافته می شوند و ورق می سازند. کیسه غیر بافته شده این الیاف را گرفته و تحت حرارت فشار می دهد تا یک ورق مهر و موم شده ایجاد کند. هر دو ماده محکم هستند ، اما کیسه پلی پروپیلن بافته شده دارای لبه است ، به همین دلیل خواهید دید که در ساخت بسته بندی هایی که موارد بسیار سنگین را در خود جای می دهد ، مانند کیسه های شن ، استفاده می شود.

فراموش نکنید ، هنگام مقایسه کیسه های پلی پروپیلن ، اطمینان حاصل کنید که به ساختار (درزهای مهر و موم شده) و گرم در اینچ مربع (GSM) را بررسی کنید. هرچه GSM بالاتر باشد ، کیف ضخیم و محکم تر است.

کیسه پلی پروپیلن

کیسه پلی پروپیلن